پزشکی

5علائم هشدار دهنده ناراحتی قلبی را هرگز نادیده نگیرید

شنبه , 1 بهمن 1396پرنیت خبر
5علائم هشدار دهنده ناراحتی قلبی را هرگز نادیده نگیرید

مشکلات قلب می تواند ارثی باشد، بنابراین شما می توانید با نگاهی به تاریخچه خانوادگی خود، آنچه را انتظار دارید انتظار داشته باشید. اما آنها همچنین می توانند نتیجه یک شیوه خاصی باشند - حتی افرادی که به نظر ناسالم نگاه نمی کنند می توانند در معرض بیماری قلبی یا مشکلات قلبی در طول زندگی خود باشند. بدن ما به طور کلی سعی می کند به ما بگویید وقتی که چیزی درست نیست. ‌

5 علائم هشدار دهنده ناراحتی قلبی را هرگز نادیده نگیرید

 

"شما نمیتوانید بیمار شوید، و شما نمیتوانید به سیستم مراقبت بهداشتی فعلی بستگی داشته باشید تا بتوانید به خوبی خود را حفظ کنید. شما برای محافظت و حفظ ظرفیت ذاتی بدن برای سلامتی و شفا دادن با انتخاب گزینه های مناسب در زندگی زندگی خود می باشید. »- اندرو ویل

مشکلات قلب می تواند ارثی باشد، بنابراین شما می توانید با نگاهی به تاریخچه خانوادگی خود، آنچه را انتظار دارید انتظار داشته باشید. اما آنها همچنین می توانند نتیجه یک شیوه خاصی باشند - حتی افرادی که به نظر ناسالم نگاه نمی کنند می توانند در معرض بیماری قلبی یا مشکلات قلبی در طول زندگی خود باشند. بدن ما به طور کلی سعی می کند به ما بگویید وقتی که چیزی درست نیست. به همین دلیل است که وقتی چیزی با قلب ما درست نیست، علائم هشداری وجود دارد و بیماری قلبی یا مشکلات قلبی در افق وجود دارد. در اینجا برخی از نشانه های هشدار دهنده وجود دارد که شما هرگز نمی خواهید نادیده بگیرید زمانی که به مشکلات قلب می روید.این مطلب توسط سامانه های سلامت تهیه شده است.


در اینجا 5 نشانه هشدار دهنده از مشکلات قلبی  ذکر می شود که هرگز نادیده نگیرید.

 

۱-به راحتی انجام فعالیت های بدنی شما را  خسته می کند.



اگر شما هرگز یک فرد بسیار فعال نیستید، احتمال این است که خستگی شما احتمالا به شما اتفاق خواهد افتاد. اما اگر فردی فعال هستید که به سادگی می تواند کار کند، اما متوجه می شوید که به دلیل خستگی ناگهان قادر به پایان دادن به آنها نیستید، ممکن است بخواهید از آن خارج شوید. این به این معنی است که قلب شما خون شما را به اندازه کافی پمپاژ نمی کند تا اکسیژن را به تمام قسمت های بدن شما که در طول یک کار یا هر گونه فعالیت بدنی دیگر نیاز دارد، دریافت کنید.

طبق گفته انجمن قلب آمریکا، "قلب نمی تواند به اندازه کافی خون بافت های بدن  را تامین کند.  خون را از اندامهای حیاتی، به ویژه ماهیچه های اندام منتقل می کند و آن را به قلب و مغز می فرستد. "

حتی اگر شما با بالا رفتن پله ها خسته می شوید، آن احتمالا نشانه ای است که چیزی با قلب شما درست نیست.

 

2. مشکلات در اتاق خواب



به ویژه هنگامی که به مردان می رسد، اختلال نعوظ ممکن است یک نشانه هشدار دهنده باشد - مخصوصا برای مردان که جوانتر یا مسن تر هستند و ناگهان مشکلات خود را در حفظ نعوظ خود در اتاق خواب دارند. متاسفانه، این یک نشانه هشدار دهنده کلاسیک است که در مورد بیماری قلبی یا در معرض خطر بیماری قلبی قرار می گیرد، زیرا قلب برای پر کردن خون به نعوظ لازم است. هنگامی که قلب قادر به انجام درست کار خود نیست، در مردانی که قادر به گرفتن یا حفظ نعوظ نیستند، ظاهر می شود

3. فشار خون بالا


این یکی کاملا مشهور است و بسیاری از افرادی که فشار خون بالا دارند می دانند که در معرض نوعی ناراحتی قلبی هستند. هنگامی که شما با فشار خون بالا تشخیص داده می شوید، این یک نشانه هشدار دهنده فوری برای مسائل پر خطر مانند حملات قلبی، سکته مغزی و حتی بیماری های قلبی است.

با توجه به فشار خون بالا در انگلستان، "اگر فشار خون بالا دارید، این بدان معنی است که قلب شما باید به سختی کار کند تا فشار خون را در اطراف بدن شما قرار دهد. برای مقابله با این تلاش اضافی، قلب شما ضخیم تر و سخت تر می شود، که باعث می شود که این کار کمتر انجام شود. "

فشار خون بالا همیشه بدون مداخله دکتر قابل توجه است تا زمانی که بسیار بالا می رود و می تواند خطرناک تر باشد. مهم است که فشار خون را در محدوده سالم حفظ کنید تا از مشکلات قلبی جلوگیری شود.

4. سرفه مداوم و ماندگار



سرفه ممکن است نشانه ی سرماخوردگی باشد، اما اگر در عرض یک هفته از بین نرود، ممکن است چیزی کمی جدی تر باشد. اگر سرفه ناگهانی و مداوم دارید، ممکن است بخواهید با پزشک خود مشورت کنید. نارسایی احتقانی قلب می تواند باعث ایجاد مایع در ریه ها شود، بدین معنا که بدن ما به عنوان یک راه برای سعی و تلاش در مورد سرفه ؛سرفه می کند. سرفه مداوم می تواند نشانه ای از این باشد که همه در ریه ها و قلب درست نیستند و این نشانه هشدار عظیمی برای افرادی است که می توانند از آن خارج شوند. سرفه اغلب می تواند آسم یا حتی بیماری ریه را تقلید کند، که می تواند آن را خطرناک کند زیرا مشکل واقعی در قلب را مسدود می کند.

5. پا و پاها تورم



برای بعضی از مردم، تورم در پاها و پاها ممکن است رایج باشد. اما مهم است که از آنچه دقیقا باعث تورم می شود آگاهی داشته باشیم. اگر آسیب اخیر به اندام وجود نداشته باشد، تورم به طور غیرمستقیم می تواند نشانه ای از بیماری های قلبی باشد.

با توجه به موارد نارسایی قلبی، تورم در پاها و مچ پا به علت تجمع مایع در بدن است که می تواند نشانه ای از نارسایی قلب باشد. تشکیل مایع به علت کاهش جریان خون از قلب است و سبب بازگشت خون به قلب از طریق رگها می شود. این منجر به تجمع مایع در شکم و اندام های پایین و تراکم می شود. "

بنابراین، هنگامی که قلب ما نمی تواند خون ما را به نحوی که قرار است انجام شود، می تواند در ورید ها از پشت رها شود، که باعث می شود پا و پاها ما را خفه کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است متوجه شده باشید که شما در جای مناسب خود قرار دارید و یا جوراب های خود را بیش از اندازه فشرده می کنید.

افکار نهایی



بیماری قلبی ممکن است خطرناک باشد، اگر آن را کنترل نکنید، و از آنجایی که این مسئله داخلی است، بسیاری از مردم این مشکل را متوجه نمی شوند تا زمانی که خیلی دیر شده باشند، یا تا زمانی که مشکل کاملا پیشرفت کرده است. دانستن علائم اولیه بیماری قلبی یا حمله قلبی می تواند تفاوت بین چرخش آن یا عوارض عمده باشد.

منتشر کننده: های سلامت