سبک زندگی سالم

چه لباسی برای پاییز مناسب است؟

چهارشنبه , 21 شهریور 1397پرنیت خبر
چه لباسی برای پاییز مناسب است؟

اصول لباس پوشیدن برای هر فصلی متاوت است,فصل پاییز فصلی است که هوا رو به سردی می رود.بنابراین انتخاب لباس متناسب با فصل بسیاراهمیت دارد.همه افراد دوست دارند که در همه فصول خوش لباس باشند اما واقعا چه لباسی برای پاییز مناسب است؟با ما همراه باشید.‌

چه لباسی برای پاییز مناسب است؟

 

اصول لباس پوشیدن برای هر فصلی متفاوت است,فصل پاییز فصلی است که هوا رو به سردی می رود.بنابراین انتخاب لباس متناسب با فصل بسیاراهمیت دارد.همه افراد دوست دارند که در همه فصول خوش لباس باشند اما واقعا چه لباسی برای پاییز مناسب است؟با ما همراه باشید.

 

1-جنس لباس چی باشه؟

 

معمولا بیشتر لباس های پاییزی از جنس الیاف مصنوعی هستند که ممکن است انواع آلرژی را ایجاد کنند پلیور هایی را انتخاب کنید که جنسشان الیاف طبیعی باشد مثل کتان که جابه جایی هوا  خوب انجام شود پوشیدن یک کت چرم و پارچه های مخمل و بافتنی مناسب این فصل است. برای شلوار جنس پارچه مخمل کبریتی یا جین باشد.

 

2- چه رنگی بپوشیم؟

 

پاییز فصل زرد نارنجی است پس بهتر است رنگ لباس را متناسب بافصل انتخاب کنیم,رنگ های نارنجی ,سبز یشمی, ابی نفتی, قهوه ای و طوسی مناسب این فصل هستند.

 

3- چه نوع لباسی بپوشیم؟

 

لباس های آستین کوتاه نپوشید,از ژاکت  وشلوارهای جین و یا شلوار های کمی زخیم تر روسری و شال زخیم تر ,بلوزهای بلند دکمه دار کت های ورزشی مناسب و همینطور ازدستکش استفاده کنید.

 

4- چه مدل کفشی بپوشیم؟

 

داشتن چکمه یا نیم بوت در فصل پاییز ضروری است,به جای خرید کالج نیم بوت بخرید,کفش کتانی نیز انتخاب خوبی یرای پاییز است.

 

توصیه

 

یکی از مشکلاتی که در خرید لباس های پاییز مخصوصا ژاکت است این است که ژاکت شما را چاق تر از انچه که هستید نشان می دهد.پس به دنبال ژاکت هایی باشید که دقبقا سایز خودتان باشد.

یک مزیت دیگر ژاکت این است که اگر گرمتان شد می توانید آن را ازتن بیرون بیاورید و به دور کمرتان گره بزنید.پاییز هوای نامطمئن است,خیلی اوقات همراه داشتن یک ژاکت مناسب ضروری است.

 

منتشر کننده: های سلامت

منبع:https://chibepoosham.com