زیبایی

فن و فوت زیبایی خانم های پر مشغله

شنبه , 21 مهر 1397پرنیت خبر
فن و فوت زیبایی خانم های پر مشغله

وقتی از مهمانی بر می گردیم چه کارهایی باید انجام دهیم؟ وقتی خسته و خواب آلود از مهمانی به خانه می آیید,فقط به تختخواب فکر میکنید,اما قبل از آن یک اولویت ضروری تر برای شما وجود دارد؛باید تنبلی و خستگی را کنار بگذارید و آرایش صورت تان را با حوصله و کاملا پاک کنید.رفتن به تختخواب با آرایش منافذ پوسترا بیش از حد پر می کند؛در نتیجه جوش های قرمز و متورم به صورت هجوم می آورند و به پوست آسیب می رسانند.‌

فن و فوت زیبایی خانم های پر مشغله

 

وقتی از مهمانی بر می گردیم چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

وقتی خسته و خواب آلود از مهمانی به خانه می آیید,فقط به تختخواب فکر میکنید,اما قبل از آن یک اولویت ضروری تر برای شما وجود دارد؛باید تنبلی و خستگی را کنار بگذارید و آرایش صورت تان را با حوصله و کاملا پاک کنید.رفتن به تختخواب با آرایش منافذ پوسترا بیش از حد پر می کند؛در نتیجه جوش های قرمز و متورم به صورت هجوم می آورند و به پوست آسیب می رسانند.مهم نیست که چقدر خسته هستید ,به هر حال باید به پوست تان اجازه دهید  که نفس بکشد.یادتان باشد که با عجله و بی حوصلگی صورت تان را تمیز نکنید چون ممکن است با سابیدن عجولانه به پوست تانن آسیب بزنید.یک تکه کوچک بردارید و مقدار کمی از محلول پاک کننده را به آن آغشته کنید.می توانید از روغن نارگیل یا روغن زیتون هم استفاده کنید .به آرامی صورت تان را پاک کنید و برای لب ها پنبه جداگانه ای بکار ببرید.برای تمیز کردن چشم ها هم از محلول ویژه این کار استفاده کرده و به آهستگی چشم هایتان را تمیز کنید.این مطلب توسط سامانه های سلامت تهیه شده است.

 

زیبایی پوست در یخچال

 

به گفته محققان غذاهای فراوانی به سلامت بدن ما کمک می کنند اما در این میان چند نمونه از آنها در درخشندگی پوست بیشتر تاثیر دارند و جذابیت دوران جوانی را به شما باز می گردانند.هر قدر هم که سرتان شلوغ است آنها را فراموش نکنید.

یک:

ماست های کم چرب و به طور کلی محصولات لبنی که چربی کمی دارند,غنی از ویتامین A هستند که این ویتامین به ترمیم و نگهداری از بافت های پوست کمک می کند,علاوه بر این یادتان باشد که خیلی از سبزیجات دیگر هم ویتامین A دارند از جمله هویج.

دو:

شاه توت,توت فرنگی,ذغال اخته و آلو جزو منابع غنی از آنتی اکسیدان به شمار می روند که در بدن شما با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.رادیکال های آزاد گروهی از مولکول های آلی هستند که در مورد تخریب بافت ها و پیری پوست متهم ردیف اول محسوب می شوند.پرتقال ,انبه و چای سبز هم آنتی اکسیدان دارند.

سه:

ماهی گردو و بذر کتان با داشتن اسیدهای چرب ضروری از غشای سلولی محافظت می کنند تا مواد سمی به سلول ها نرسد و به جای آن آب و مواد غذایی راحت تر به سوی سلول ها حرکت کند.

چهار:

آب هم برای سلول های بدن ضروری است.بسیاری از متخصصان معتقدند که روزانه  باید حدود هشت لیوان  آب بنوشیم.آب باعث می شود که مواد غذایی راه خود را به سوی سلول ها بهتر پیدا کند و سموم هم دفع شوند.

 

فوت کوزه گری  انتخاب کرم پودرها

 

یکی از اولین پله ها قبل از شروع آرایش استفاده از کرم پودرها است وکرم پودر سطح صاف و یکنواختی را روی صورت ایجاد می کند تا سایر محصولات آرایشی به خوبی روی پوست بنشینند,اما گاهی اوقات بی دقتی در انتخاب و مصرف کرم پودرها نه تنها به زیبایی بیشتر کمک نمی کند,بلکه نمادی از کمی تجربه و ناشی گری است .بنابراین دانستن چند نکته و فوت کوزه گری به دردتان می خورد تا زیرسازی پوست تان را بهتر انجام دهید. پس با توجه به نوع پوست تان محصول مناسبی را انتخاب کنید.

 

کرم پودر همراه با مرطوب کننده:

 

این کرم ها پوست شما را مرطوب می کنند و در عین حال رنگدانه هایی دارند که رنگ چهره شما را کمی تغییر می دهند؛ البته گاهی اوقات فاکتور حفاظتی در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید هم به این کرم ها اضافه  می شود.خانم ها یی که از مصرف کرم های آرایشی هراس دارند یا می خواهند کرم سبکی داشته باشند.

 

کرم پودر بدون چربی:

بعضی کرم پودرهای مایع فاقد چربی هستند.آنها پوست را چرب تر نمی کنند و زمینه ساز بروز آکنه هم نیستند,بنابراین اگر پوستتان چرب است درانتخاب آنها شک نکنید.

کرم پودرضد پیری:

 

این کرم پودرها با علائم بروز پیری پوست مانند خشکی یا کاهش استحکام مبارزه می کنند.این محصولات بر پایه چربی ساخته شده اند,نسبت به کرم پودر های بدون چربی راحت تر روی پوست می نشینند,چین و چروک ها را کمرنگ تر می کنند و سطح پوست را یکنواخت می سازند,البته برای پوست های چرب مناسب نیستند.

منتشر کننده : های سلامت