سبک زندگی سالم

چطور سفری آرام داشته باشید؟

چهارشنبه , 25 مهر 1397پرنیت خبر
چطور سفری آرام داشته باشید؟

سفر رفتن به داشتن مقصد و پول نیست؛برای داشتن یک سفر بی نقص و خوب کارهایی لازم است,چه قبل ازآن و چه حین سفر.برای خوش گذشتن و لذت بردن مقدماتی لازم است و رعایت کردن آنها که زیاد هم سخت نیست می تواند به شما کمک زیادی بکند.یک سفر تفریحی باشد یا کاری فرقی نمی کند چون مطمئنا در سفرهای کاری نیاز به راحتی بیشتری دارید,زیرا ذهن به اندازه کافی دغدغه های کار را دارد‌

چطور سفری آرام داشته باشید؟

 

ما به شما می گوییم چه کارهایی سلامت و آسایش شما را حین سفر تضمین می کنند

سفر رفتن به داشتن مقصد و پول نیست؛برای داشتن یک سفر بی نقص و خوب کارهایی لازم است,چه قبل ازآن و چه حین سفر.برای خوش گذشتن و لذت بردن مقدماتی لازم است و رعایت کردن آنها که زیاد هم سخت نیست می تواند به شما کمک زیادی بکند.یک سفر تفریحی باشد یا کاری فرقی نمی کند چون مطمئنا در سفرهای کاری نیاز به راحتی بیشتری دارید,زیرا ذهن به اندازه کافی دغدغه های کار را دارد.پس اگر در روزهای پاییز قصد دارید کمی حال و هوای تان عوض شود این مطلب را بخوانید.مطمئن باشید این نکات دغدغه های شما را کم خواهد کرد.این مطلب توسط سامانه های سلامت تهیه شده است.

 

1.با استرس زدایی شروع کنید

 

برای مثال چمدان تان را چند ساعت قبل از ترک خانه آماده کرده و کنار در بگذارید و کارهایی مانند خاموش کردن چراغ های خونه,پرداخت فیش ها و...را به موقع و در زمان مشخص قبل از سفرانجام دهید.در این میان حواس تان به زمانی که باید خودتان را به ترمینال,راه آهن یا فرودگاه برسانید هم باشد.

 

2.خواب کافی را فراموش نکنید

 

قبل از سفر به اندازه کافی بخوابید.برای اینکه بعد از بیدار شدن سرحال باشید,یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که یک فنجان قهوه بنوشید.

 

3.اگر چشم هایتان خشک می شود

 

حتما از اشک مصنوعی استفاده کنید,اگر هم بینی تان خشک می شود,حتما اسپری هایی که در داروخانه ها یافت می شود را تهیه کنید.

 

4.لباسی انتخاب کنید که در آن راحت باشید

 

ودر موقعیت های مختلف مناسب باشد.یک بلوز یا تی شرت نازک به تن کنید اما سویشرت به همراه داشته باشید که با تغییر آب وهوا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

5.کفش نو برای سفر نپوشید

 

حتما جوراب بپوشید تا پاهای تان سرد نشود.جوراب هایی انتخاب کنید که رطوبت جذب نمی کند.

 

6.هنگام سفر مراقب پوست تان باشید

 

سفر اغلب به معنی تغییر آب وهوا یا حداقل نشستن در هواپیما یا وسیله نقلیه ای است که گردش هوا در آن متفاوت است.یک مرطوب کننده همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز استفاده کنید و از خستگی و رنگ پریدگی پوست تان جلوگیری کنید.این موضوع همانقدر که برای خانم ها  مهم است باید برای اقایان هم مهم باشد.

 

7.از رنگ های خنثی استفاده کنید

 

طوری که هماهنگی بلوز و شلوارتان را به همراه داشته باشد.زیورآلاتی که خانم ها استفاده می کنند هم بهتر است رنگ گرم نداشته باشد.

 

8.سعی کنید در سفر طولانی از بوهای عجیب و غریبی که می تواند گریبان تان را بگیرد,خودداری کنید

 

سیگارنکشید,چون بوی آن در بدن تان می ماند و باعث تحریک مسافران می شود.عطر مورد علاقه تان را به مقدار بسیار کم استفاده کنید زیرا بعضی افراد به بوی عطر حساس هستند و نشستن کنار کسی که عطر زیادی به خود زده باعث تهوع آنها میشود.بهترین بو ,بوی تمیزی است.برای همین می توانید از دستمال مرطوب معطر در راه طولانی مدام استفاده کنید.

9.درطول مسیرغذاهای سالم مصرف کنید

برای خودرو,قطار و اتوبوس عاقلانه است که از غذاهای سرد استفاده کنید.گزینه هایی که می توانید به آنها فکر کنید میوه,آجیل سالادکوچک یا هویج و کرفس است.

10.بیش از حد آرایش نکنید

وقتی به مقصد رسیدید,می توانید سر فرصت آرایش تان را تجدید کنید.

سعی کنید بخندید,مردم در همه نقاط دنیا به این زبان مشترک احترام می گذارند و از آن انرژی می گیرند

 

منتشر کننده:های سلامت